Biznes i Kariera

Aplikacja mobilna dla CRM dla deweloperów – jakie daje możliwości?

• Zakładki: 60


Wieloetapowe procesy biznesowe w firmie deweloperskiej wymagają obsługi przez wyspecjalizowanych pracowników. Aby usprawnić pracę doradców, coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie oprogramowania, które będzie realnym wsparciem przy realizacji każdego procesu. Takim narzędziem jest system CRM dla deweloperów. Wybierając oprogramowanie do swojej firmy, należy zwrócić na kilka czynników – jednym z nich jest zintegrowana z systemem aplikacja mobilna. Dlaczego jest to takie ważne?

Dlaczego podgląd spraw w CRM dla deweloperów dostępny w aplikacji mobilnej to najlepszy wybór?

Jak wykazują wyniki badań ruch z mobile kilka lat temu doścignął ruch desktopowy, a w 2024 roku nawet go prześcignął. Oznacza to, że coraz więcej osób z komputerów stacjonarnych i laptopów przesiada się na smartfony i tablety. Nic dziwnego – to wygodniejsze rozwiązanie, szczególnie dla osób często podróżujących czy pracujących w terenie. Właśnie dlatego aplikacja mobilna zintegrowana z systemem dla dewelopera jest rozwiązaniem funkcjonalnym, który doceniają nie tylko pracownicy firmy deweloperskiej, ale i jej klienci.

Dobry system CRM dla deweloperów dostosowany jest do potrzeb branży nieruchomości. Jego funkcje odpowiadają specyficznym potrzebom firm deweloperskiej i znacząco wybiegają poza funkcjonalności standardowego CRM-u. Aby jednak CRM dla dewelopera był narzędziem kompleksowym, musi być dostępny w aplikacji mobilnej. Wielu pracowników firm deweloperskich część swoich obowiązków wykonuje w terenie – doradcy klienta i pracownicy techniczni, mając dostęp do systemu w aplikacji na telefonie lub tablecie, znacznie wygodniej korzystają z dostępnych w nim informacji i wprowadzają kolejne aktualizacji danych.

Również klienci, którzy realizują kupno nieruchomości, mają dostęp do potrzebnych informacji pod ręką – na bieżąco mogą sprawdzić status realizacji zgłoszeń czy saldo płatności, podejrzeć zapisy w umowie czy dokonać zgłoszenia serwisowego.

Dostępność do systemu CRM przez aplikację mobilną powinien być jednym z kluczowych czynników, jakie należy wziąć pod uwagę, wybierając oprogramowanie do swojej firmy. Ponadto system powinien oferować funkcje dostosowane do potrzeb branży, a jego obsługa powinna być intuicyjna. Atutem będzie również dostępność do systemu poprzez przeglądarkę bez konieczności instalacji oprogramowania oraz możliwość zamówienia od dostawcy oprogramowania dodatkowych funkcji.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
59 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *