Biznes i Kariera

Jak wybrać dobry system dla dewelopera do swojej firmy?

• Zakładki: 188


Rozwój firmy deweloperskiej wymaga skutecznego zarządzania procesami biznesowymi. Oprócz specjalistycznej wiedzy i zaangażowania pracowników kluczowe jest wykorzystanie profesjonalnych narzędzi, takich jak system CRM dla dewelopera. Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie i na co zwrócić uwagę, szukając CRM-u?

Dedykowany system dla dewelopera a uniwersalny CRM – co wybrać?

Decydując się na wdrożenie systemu CRM, stajemy przed wyzwaniem, jakim jest wybór konkretnego rozwiązania. Na rynku dostępne są uniwersalne CRM-y oraz te dedykowane konkretnej branży. Znaczącymi różnicami pomiędzy nimi są z pewnością oferowane funkcje, dostępne integracje oraz ich cena. Które rozwiązanie jest korzystniejsze?

Systemy CRM dedykowane deweloperom wyróżniają się rozbudowanymi funkcjonalnościami, które są precyzyjnie dostosowane do specyficznych wymagań branży nieruchomości. Programy te oferują specjalistyczne moduły, które odpowiadają na konkretne potrzeby firm, ale również na wszelkie wymagania i przepisy prawne.  W odróżnieniu od uniwersalnych systemów, które koncentrują się na podstawowych funkcjach zarządzania relacjami z klientem. W przypadku rozwoju firmy na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest branża nieruchomości taki system to zdecydowanie za mało. Wybór dedykowanego systemu CRM dla deweloperów staje się korzystniejszym rozwiązaniem oraz inwestycją w rozwój firmy.

Jakie funkcje znajdują się w dobrym systemie CRM dla dewelopera?

Efektywny system CRM dostosowany do wymagań branży nieruchomości zawiera szereg specjalistycznych funkcji. Jakie funkcje powinien posiadać najlepszy CRM dla dewelopera?

  • Szybki i łatwy dostęp do leadów, klientów i historii kontaktu oraz powiadomienia o nowych zapytaniach.
  • Personalizowanie i przechowywanie wzorów dokumentów, automatyczne uzupełnianie ich zarówno danymi klienta jak i nieruchomości oraz łatwy eksport i wysyłka.
  • Integracja z portalami zewnętrznymi pozwalająca na automatyczną publikację ofert i aktualizacje danych.
  • Rozliczenia związane z zakupem nieruchomości, prognozowanie przepływów finansowych opartych na planowanych wpłatach, automatyczne przypomnienia o zbliżających się terminach płatności oraz szczegółowe raporty.
  • Mobilność CRM dzięki aplikacji i działaniu systemu za pomocą przeglądarki internetowej.
  • Reagowanie na regulacje i wymagania prawne takie jak np. integracja z portalem DFG.

System dla dewelopera voxDeveloper zawiera wszystkie niezbędne funkcjonalności, ułatwiające codzienną pracę w branży nieruchomości. Możliwości wykorzystania CRM-u są niezwykle szerokie i doskonale sprawdzą się zarówno w dużych, jak i mniejszych przedsiębiorstwach. Kluczem do skutecznego wdrożenia jest dobranie oprogramowania, które idealnie odpowiada na indywidualne potrzeby i wymagania firmy.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
34 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *