Biznes i Kariera

Jak wybrać hotel na wyjazd firmowy?

• Zakładki: 22


Nie samą pracą człowiek żyje. Wyjazdy firmowe to dobra okazja do odpoczynku od pracy i integracji pracowników. A żeby odpoczynek był udany, trzeba dobrze wybrać miejsce noclegowe i lokalizację. Masz zadanie zarezerwowania hotelu na taki wyjazd? Zanim zabukujesz nocleg, zastanów się, jakie warunki musi spełnić wybrany hotel, żeby Twój zespół spędził czas integracji jak najlepiej. Jak wybrać hotel na wyjazd integracyjny albo imprezę integracyjną?

Lokalizacja hotelu na integrację

Wybierając hotel na wyjazd firmowy lub eventy firmowe, warto zdecydować się na obiekt, do którego pracownicy będą mogli bez problemu dojechać. Jak wybrać najlepszy hotel na integrację? Odpowiedź jest prosta – hotel położony w pobliżu miejscowości, w której znajduje się siedziba firmy. Jednocześnie z dala od zgiełku miasta, gdzie będzie można podziwiać zachwycające widoki, spacerując na świeżym powietrzu po okolicy. Unikaj hoteli przy drogach wylotowych z miast.

Standard hotelu i komfort pobytu

Inny komfort pobytu na wyjazdy integracyjne zapewni czterogwiazdkowy hotel, a inny hotel jednogwiazdkowy. Sprawdź liczbę miejsc noclegowych w obiekcie, standard pokojów, wyżywienie, dodatkowe atrakcje (basen, SPA, restauracje dostępne na terenie hotelu, tereny zielone).

Wyposażenie hotelu na wyjazd firmowy

Potrzebujesz miejsca na szkolenie albo spotkanie ze wszystkimi pracownikami? Niezależnie od tego, czy planujesz wyjazd integracyjny czy służbowy wyjazd, sprawdź, czy hotel posiada dobrze wyposażone sale konferencyjne. W komfortowych salach hotelowych można przeprowadzić konferencje, spotkania i imprezy integracyjne.

Artykuł powstał przy współpracy z agencją eventową Projekt Efektywny.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
54 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.