Marketing

Dlaczego warto rozważyć reklamę w busach? Poznaj opinię firmy BitBus

• Zakładki: 206


Jeśli niedawno stuningowałeś swoją stronę internetową, regularnie korzystasz z płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, inwestujesz w promocję radiową i telewizyjną, ale nadal nie jesteś zadowolony z wyników sprzedaży swoich produktów lub usług, ten artykuł jest dla Ciebie. Skutecznym i niedrogim sposobem na dotarcie do szerokiego grona odbiorców jest reklama w busach.  Dlaczego warto w nią zainwestować? 

Reklama na tabletach – zwiększa zasięgi i rozpoznawalność 

Jeśli chcesz skutecznie promować swoją firmę, musisz być tam, gdzie twoi odbiorcy, a oni nie zawsze zajmują się scrollowaniem Facebooka czy też Instagrama. Istnieje zatem ryzyko, że twoja reklama zostanie przez nich przeoczona.  Niezależnie od tego, dla kogo kierujesz swoją ofertę, pewne jest to, że twoi potencjalni klienci się przemieszczają – z domu do pracy i z powrotem, z lotniska do hotelu, z hotelu do restauracji, z dworca na spotkanie biznesowe i tak można wymieniać. Busy przejeżdżają tysiące kilometrów tygodniowo, wożąc setki osób. Skala zasięgu oddziaływania reklamy jest naprawdę duża. To znakomity sposób, by promować się lokalnie, nadając reklamom ogólnopolskim zupełnie innego kontekstu. Reklama wyświetlana w busie przypomni potencjalnym klientom o Twojej marce, wzmacniając przekaz znany z reklam emitowanych w Internecie, radiu lub telewizji. 

Zalety reklamy w busach

Reklama na tabletach, umieszczonych w taki sposób, aby były dobrze widoczne dla pasażerów siedzących z tyłu, jest skutecznym narzędziem marketingowym, które pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Skierowana jest nie tylko do konsumentów, którzy dużo czasu spędzają poza domem, ale również dla osób o określonych potrzebach, które starają się zaspokoić je niezależnie od warunków, w jakich się znajdują.  Reklama w busach może być zauważona przez dużą liczbę osób. Co istotne, przekaz może dotrzeć do szerokiego spektrum odbiorców, ponieważ ludzie podróżujący busami pochodzą z różnych grup demograficznych. Ponadto jest relatywnie tania i może być dostosowana do określonego budżetu. Na dodatek nie da się jej przegapić, bo mimowolnie zerkamy na ekran znajdujący się niedaleko, by w ten sposób przerwać monotonię podróży. Bez wątpienia reklama na tabletach zwiększa zasięgi i rozpoznawalność marki. 

Ogromną zaletą tego typu rozwiązania jest to, że płacisz tylko raz, a reklama wyświetlana jest we wszystkich pojazdach należących do przewoźnika oferującego tego typu usługę. Na dodatek nie musisz się ograniczać do ładnej grafiki i chwytliwego hasła. Możesz zaprezentować potencjalnym klientom dowolny film.  Ważną cechą reklamy na tabletach jest pełna kontrola nad tym, co jest wyświetlane. W praktyce oznacza to podmianę materiału w dowolnym momencie lub też skrócenie albo wydłużenie okresu wyświetlania. 

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
69 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *